Slimme Marketeer

De telefoon gaat,  of ik een bedrijfsvideo kan maken. Ja dat kan..

Maar..uhh,  wil je een reclamespotje of is het misschien veel slimmer om met een influencer een video te maken.

Doe even een onderzoekje, je wilt een product of dienst promoten. Wie wil je bereiken en wat wil je bereiken? Waar is jouw doelgroep te vinden, voor de TV, op je website of op social media?

Wie is de influencer op social media van je doelgroep. Ga bij je onderzoek niet op zoek naar de influencer met de grootste aantal volgers. Het gaat er om dat je de influencer weet te vinden die contact heeft met jouw specifieke doelgroep. De geselecteerde doelgroep aan wie jij gaat verkopen.

Als je weet met wie je gaat samenwerken, stel dan je product of dienst ter beschikking. Probeer geen format of script op te dringen. Liever nog…. laat het los en bemoei er helemaal niet mee.

Laat de influencer jouw product gebruiken en/of testen en daarover vertellen.

De influencer zal oprecht, eerlijk en onafhankelijk zijn. Zijn of haar geloofwaardigheid staat op het spel. De doelgroep heeft vertrouwen in de influencer. 

Dus slimme marketeer, wanneer gaan we aan slag? Meer info: Contact